Saturday 12 March 2016

March Test

Hellooo. March test is over. HAHAHAHAHAHAHAHAHA doesn't mean PT3 is over. Hmm still tunggu Pt3. Bilala nak exam................Well, march test ni not so bad & not so good. Macam biasa, study last minute. Aku pun tak ready apa-apa tapi Alhamdulillah first time exam maths tak tinggai soalan. Bersyukur :') Takdak apa pun nak cerita tapi sebab boring pastu cuti seminggu pulaak kan. Hahahaha. Nih nak bagitau, dosa memfitnah tu dosa dia lagi besar dari membunuh. Lebih baik bunuh aku kalau nak fitnah macam-macam. Banyak lagi benda aku nak pikiaq daripada hadap fitnah hang ni. Aku still taktau hang sapa. Tapi kalau aku dapat tau hang sapa, hahaha aku nak hang bersihkan balik nama aku& kawan-kawan aku. Hang dah buat 1/2 orang terpedaya dengan hang. Its okay kali ni turn hang untuk menang. Tak puas hati apa kita settle depan okay? Takyah malu-malu, cakap ja. Aku tak marah lah kalau hang cakap elok-elok. Well, people make mistakes kan? Kita sama-sama tegur lah kalau adda yang terkurang. Tak perlu lah kut nak sebar fitnah macam ni. Hm fitnah akhir zaman :') nak buat macam mana, sabar je. Innallahama'assobirin. Goodbye Assalamualaikum.

Salam sayang,
Afiqah.

No comments: