Friday 9 September 2016

Rindu

Weh haiiiii. Rindunya nak tuleh panjang2 camni. Fuh, sungguh busy. Tak sempat nak type panjang-panjang. Huhu. Idk apa yang aku rasa sekarang. Mixed feelings. Kejap rindu tu, kejap rindu ni. Like seriously I miss my past. Sometimes level rindu ni sampai boleh ganggu emosi aku time study. SERIOUS WEH SERIOUS. Cuma nak cerita. Tadi aku ada scroll ig, lepastu terjumpa instagram cousin. Long lost cousin. Dulu kami selalu ain sekali, go everywhere sekali. Rapat gila ah, macam siblings. Tapi sekarang bila aku balik kampung, kami dah tak cakap. Langsung. Even aku duduk seminggu kat kampung, still. Tak akan cakap. Idk why huh? Awkward maybe. I miss ourchildhood hukhuk. Okay pastu aku jumpa lah dia post dua gambar dia dengan aku dengan bercaption kan "Rindu zaman budak-budak" Fuhhhhh I be like, mengalir air mataku menemani malam sepiku ku rindu saat bersamamu~~~~~~ Rindu gila </3 But it's okay, people change but memories dont.

Okay jom tukar topik. Takmo sedih. Trial is over. Result lingkup. Real pt3 is less than a month. How? Really not ready. Kesedaran ada tapi no action. What a life Afiqah!!! Macam-macam gila aku tempuh nak dekat-dekat exam ni. Stress gila nak mamp0s. Huhu. Semuanya doakan saya berjaya dapat 11A okay. Aku try untuk gigih study. Untuk tidak memikirkan yang tidak patut. Doakan saya *mata berayaq* Okay lah. Nak pi study. HAHAHAHA PUIH POYO.


Bye. Assalamualaikum.

Salam sayang,
Afiqah

No comments: